Thursday 10 February 2011

Blog-award....thanks!

Hallo lieve allemaal,

Nog even geen nieuw kaartje van mijn hand.
Ik heb het erg druk gehad deze week en dat betekent dat ik helaas te weinig tijd heb gehad om lekker creatief bezig te zijn.
Ik ben wel met een paar kaarten bezig en als het een beetje mee zit plaats ik er vanavond of anders morgen weer eentje.
Het thema voor mijn volgende kaartjes is in elk geval Valentijnsdag/ liefde.....

Wel een heel leuk of liever gezegd lief berichtje....
Ik heb mijn allereerste award gekregen en wel van Colien.
Lieve Colien,  dank je wel en ook dank je wel voor je complimentjes en je lieve berichtje!
Thanks girl!

Ik geef op mijn beurt de award weer graag door de volgende dames:
- Monique omdat je zo'n leuke, enthousiaste meid bent met hele leuke creatieve ideetjes
en ik vind dat je veel meer volgers verdient!
- Loes omdat ze altijd van die orginele stempelplaatjes  weet te vinden voor haar kaarten!
- ACE voor al het goede (liefde)werk dat ze doen voor de dieren en natuurlijk ook omdat ik er mijn allerliefste cockertje vandaan heb.... mijn kostbaarste bezit! (hoewel Phoebe mij meer ziet als haar bezit...ha ha)

Dikke knuffel,
Yvonne

1 comment:

  1. Hai Yvonne,

    Bedankt dat jij jouw 1e blogaward met mij wilt delen :D Wordt er helemaal vrolijk van en is het mij ook nog eens gelukt om hem om mijn blog te plaatsen. Sta soms versteld van mezelf LOL.

    Nogmaals bedankt,
    Greetz Monique

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne