Saturday 23 April 2011

Hobby buit Zeist......en hele fijne paasdagen iedereen!


Hallo lieve allemaal,
De laatste dagen vooral in de tuin bezig geweest.....het ligt er weer bij als een plaatje.
´s Avonds dus wel helemaal voor pampus op de bank....tja....dat heet een dagje ouder worden zegt men... ha ha...
Vandaar de laatste paar dagen geen kaartjes gemaakt....
Op eentje na dan, maar die mag ik maandag pas aan jullie laten zien: het kaartje voor de 6e Challenge van Dutch Magnolia Lovers.

Wel had ik jullie nog een plaatje beloofd van mijn `buit` van Arts Specially te Zeist vorig weekend.
Toen ik alles had uitgestald moest ik eerlijk wel even zeggen dat ik me een beetje schaam als ik zie hoeveel ik had gekocht.....


Het is namelijk echt veel.....en dan te bedenken dat ik nog vergeten was de Tim Holtz schaar erbij te leggen.....
Maar goed, we gaan gewoon weer vrolijk sparen voor de volgende beurs!
Gaan jullie nog iets leuks/ gezelligs doen de komende paasdagen?
Voor ons staat bakplaten met het hele gezin (we zijn met z'n 9-en) voor 2e paasdag op het programma.
Nu maar hopen dat we zulk lekker weer houden, dan kunnen we het lekker buiten in de tuin doen.

Ik wens jullie allemaal hele gezellige paasdagen met heel veel mooi, warm, zonnig en gezellig weer (grote kans dat ik het dan ook ga hebben...hi hi).

Paasknuffelszz,
Yvonne

3 comments:

  1. zo hee jij bent lekker geslaagt zeg, mooie spullen allemaal hoor, ben weer benieuwd naar je creaties, wat ga ik doen met de pasen ??? WERKEN !! mijn hussie en ik moeten allebei de dagen werken helaas hihi

    ReplyDelete
  2. woww...lekker geshopt!!
    Die label van Tim Holtz heb ik ook ..ben er heel blij mee..een superaankoop al zeg ik het zelf hihih...

    Ik wens je ook hele fijne paasdagen...hier gaan we ouderwets eitjes eten..
    Al moet ik eerlijk zeggen dat dat bakplaten me beter lijkt met dit weertje...

    Veel plezier!!
    Groetjes Janet

    ReplyDelete
  3. wouw schitterende spullen heb je gekocht yvonne
    erg leuk
    en ach voor een beurs ben je ook wle tijden aan het sparen toch mag je je ook wel een keer uitleven;)
    liefs chantal & sygrid

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne