Tuesday 18 October 2011

Wahaha... heb ik weer..... helemaal vergeten....ieks! en oeps!....


Hallo allemaal,

Zit ik net alle ingezonden creaties te bekijken op de Dutch Magnolia-Lovers blog, 17e Challenge, te bekijken bedenk ik me opeens dat ik helemaal vergeten ben om mijn eigen bijdrage hier op mijn blog te plaatsen....echt weer iets voor mij zeg!
Ik dacht nog (voor ik op vakantie ging)...dat doe ik meteen als ik weer thuis kom....maar...schaam schaam schaam....blijkbaar zijn alle wassen, tango's met mijn stofzuiger,  de hond mij uitlaten (ja, goed gelezen) etc. me naar het hoofd gestegen en ben ik het helemaal vergeten....of gewoon een beetje blond???

Maar... beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.... dus.... tatatata...mijn bijdrage aan de 17e Challenge alweer.

Je heb nog 3 dagen om mee te doen!
En we kunnen best nog wat deelnemers gebruiken want (ik denk door de later geplaatste candy) zijn er dit keer helaas nog niet echt veel inzendingen (wat natuurlijk ook weer betekent dat je een grotere kans maakt op de prijzen...het is maar hoe je het bekijkt....).
Dus...vooral meedoen zou ik zeggen!

Wat heb ik allemaal gebruikt voor deze doos:
- 1 van mijn allereerste Magnolia-stempels, ik denk dat hij uit 2009(?) is
- een ronde doos welke ik heb bekleed met scrappapier
- de rand om de doos is gemaakt met de cherry doohickey stans van magnolia
- verder de rand opgesiert met een stuk rits, wat touw en een paar herfst-blaadjes.
- het kleedje op de doos is ook een Doohickey-stans van Magnolia
- het label is van 7 Gypsies.


Vandaag alles klaar gemaakt voor de workshop van morgen.....pffff het was een hele klus deze keer en ik ben benieuwd of we het binnen de gestelde tijd af kunnen krijgen.
Het is de 5e workshop die ik geef bij Ge-We en we gaan een explosion-box maken.
Ik heb mijn voorbeeld ook klaar en ik ben benieuwd wat iedereen er morgen van gaat maken!

Hele fijne avond verder voor jullie allemaal,

Groetjeszz,
Yvonne

13 comments:

  1. hahahahah Yvonne.

    Mijn kids zouden zeggen een geheugen van een goudvis.
    Het komt gewoon van alle het harde werken wat je mag doen na een vakantie.
    Dit doosje is een prachtstuk geworden.
    Ontzettend mooi vind ik hem.
    Succes morgen met de workshop.

    Liefs, Lieb

    ReplyDelete
  2. Hoi Lieb,
    Ja da's ook een goeie...maar zeg maar gerust het geheugen van een guppie...ha ha ha...
    Dank je wel voor je complimentje hoor!
    Meer over de workshop horen jullie vast wel later deze week.
    Groetjes,
    Yvonne

    ReplyDelete
  3. Hoi Yvonne , ik zeg : Beter laat dan nooit.... De challenge loopt nog 2 dagen , dus dat is ruim op tijd. Hopelijk krijgen we nog wat meer inzendingen. Ik heb het vandaag ook gepromoot op mijn blog. Ik denk dat het komt omdat de candy nu bovenaan staat. Enne je doosje : erg mooi !! Succes met de workshop morgen ; ik ben benieuwd wat voor moois je dit keer weer hebt gemaakt.... Christa.

    ReplyDelete
  4. Hoe kan je deze nu vergeten. Hij is schitterend. Heel mooie kleuren heb je gebruikt.
    Het afdrukje is schitterend gekleurd. Maar beter laat dan nooit.
    Groetjes Marianne

    ReplyDelete
  5. Hoe dan ook, hij is heel mooi geworden.
    groetjes,

    ReplyDelete
  6. Hoi Yvonne

    Zoiets moois kan je toch niet vergeten.
    Maar ja er zijn na de vakantie een hoop werkzaamheden die gedaan moeten worden.
    Dus Yvonne het is je vergeven hoor.
    Je heb een prachtig mooi doosje gemaakt.
    Echt schitterend.


    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  7. hoe kan je dit vergeten.......
    groetjes Evelyn.

    ReplyDelete
  8. hij gaat lekker hihi, nog echt met je hoofd bij je vakantie dus! Maar hij is wel mooi geworden!

    ReplyDelete
  9. Mooi gemaakt, Yvonne!
    Heel veel plezier vanavond!
    grtz.Colien

    ReplyDelete
  10. schitterend doosje yvonne
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    ReplyDelete
  11. Wowwww Yvonne,wat heb je dit prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    ReplyDelete
  12. Wat een prachtige creatie!

    Groetjes,
    Chantal

    ReplyDelete
  13. Beter laat dan nooit en ben blij dat je hem nog geplaatst hebt want je doosje is erg leuk geworden.
    Groetjes Babette

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne