Friday 30 November 2012

Kerstkaart....


Hallo allemaal,
Vandaag weer een kerstkaartje.... het is immers kerst voor je het weet!
Ik weet dat er mensen zijn die in januari alweer met de kerstkaarten voor de volgende kerst beginnen, maar dat is niet echt mijn ding vrees ik.

Mij is het nog nooit gelukt om voor iedereen een handgemaakte kerstkaart te maken, maar ja...ik verstuur er meestal ook een stuk of 80 (woops... best wel veel eigenlijk).
Even een rekensommetje: gemiddeld kost een kaart maken toch wel een uurtje of 2.
Dat is dus 160 uur werk en gebaseerd op een 40 urige werkweek zou dat 4 weken fulltime een baan zijn.....
Wahaha... en dan te bedenken dat het uurloon 0,0 is....lol....
Tja.....vandaar dat ik de kaarten die ik wel klaar heb verstuur aan de meest bijzondere mensen in mijn leven....lekker speciaal!

Ik ben eigenlijk wel reuze benieuwd naar hoe jullie dat doen met de kerstkaarten!


Hello everyone,
Today another Christmas card....it's christmas before you know...how time flies!
I know some ladies start making christmas cards in january already, but that's nothing for me....way to many other occasions to be making cards for!
I never succeeded making a handmade Cjristmascard for everyone, but hey...I send about 80 cards every year (quite a lot as I think about it...woops).
Making one single card takes a least 3 hrs, so that will be 160 hrs of work.
When having a 40hr job, that will be 4 week full-time cardmaking (at least)....
Wahaha...and thinking my the salary is 0.0....lol.
Well...that's why the cards I did make are to be sent only to the dearest persons in my life only....so extra special!

I would love to know how you hadle the christmas cards!

Knuffelszzz,
Yvonne

4 comments:

  1. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    ReplyDelete
  2. Wat een schattig kaartje Yvonne.
    Echt super lief.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  3. Het is een schatje...ja die kerstkaarten stress slaat hier ook toe, iedereen zal hier ook geen eigen maaksel krijgen..

    liefs annemarie en merit

    ReplyDelete
  4. Heel erg mooi!
    Prachtige kleuren en heel knap met die cluster aan de zijkant van bloemen e.d.!

    Veel Liefs
    Naomi

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne