Wednesday 5 February 2014

#74 Challenge DML: Valentine's...


Hallo lieve allemaal,
De 74ste DML Challenge is van start gegaan.
Deze keer mocht ik de challenge verzinnen en ik heb gekozen voor "Valentijnsdag".
Over een kleine 2 weken is het weer zover, dus het leek me wel toepasselijk.


Dit is mijn DT bijdrage.
Er zijn maar liefst 4 Magnolia stempels op de kaart verwerkt: het label, de teksten en...Tilda.
De I love you tekst is voorzien van doorzichtige en rode glittertjes.
Omdat er zoveel stempels op verwerkt zijn, heb ik de opzet van de kaart verder eenvoudig gehouden.
Ik hoop dat jullie het aartje leuk vinden!

Knuffelszzz,
Yvonne

6 comments:

  1. Wouw so sweet your card here is Yvonne, and it´s so romantic as well. A real heartbreaker, I think ha ha ha. I love it.

    ReplyDelete
  2. Wauw wat een mooi kaartje met de bling bling en het lieve afdrukje. De kaart is echt een eyecandy!
    ;-)
    GerJanne

    ReplyDelete
  3. Hi Yvonne. What a beautiful card, so pretty. Take care.

    ReplyDelete
  4. Wat een dotje van een kaart en wat een gaaf plaatje en die mooie tekst stempel is super en het papier is echt prachtig erbij!

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne